Tuesday, October 4

Siapa Aku

Secebis Pengenalan Diri
Assalamualaikum & Salam Sejahtera kepada hangpa semua. Aku nak habaq sikit mengenai diri aku yang hanya insan biasa saja. Nama sebenar aku Nurul Aswad B Azizan. Selalunya kawan-kawan aku panggil aku Aswad ja.Nak panggil Nurul pun boleh tapi seeloknya Aswad la. Lantakla mana-mana pun boleh. Aku orang Kedah tinggai kat Pokok Sena,Aloq Staq.

Latar Belakang Pendidikan
Kalau nak cerita pasai pendidikan,aku kecik2 study kat Sekolah Kebangsaan Wan Abdul Samad sampai darjah 6.Ketika meningkat ke alam sekolah menengah aku study kat sekolah betoi2 depan rumah aku yakni Sekolah Menengah Kebangsaan Pokok Sena.Lepaih ja tamat SPM aku plan nak qeja part-time sekali nama aku tercalon dalam PLKN kena la tahan duduk dalam hutan.Sekaligus aku digelar budak PLKN.Selepas tamat menetap dalam hutan selama 3 bulan aku ditawarkan masuk ke politeknik iaitu PTSS(tanya google) kat sini aku ambil Diploma Networking Support.Lama la jugak 3 tahun.Aku masih study lagi sekarang nie..

Menulis Blog
Pada mulanya aku suka-suki melihat/membaca blog2 yang ada kat internet.Aku mula menulis blog nie pun sebab aku suka2(galak) ja nak try buat blog sendiri.Aku tengok macam best ja.So,kalau blog aku nie macam gebang ka hawaq sori la.Aku budak baru belajar..

No comments:

Post a Comment