Thursday, October 6

DIA YANG MENEMANI AKU-PART1

Kesah blog aku kali ni nak cheqita pasai si [dia] yang menemani aku-part 1 punya.Ceghita dia mcm ni,sejak kebelakangan ni bilik aku telah didatangi something dan selalu menemani aku n roomate aku.[Dia] yang aku maksud kan ni selalu lah teman kami kat bilik kadang boleh buat kami tension gak frust tahap cipan dengan [dia].Kadang2 tu jgak [dia] jadi sleeping partner aku kot.[Dia] ni selalu atau lebih tepat lagi wajib teman aku tiap malam siap berkongsi katil lagi tdoq.Aku tidoq ja [dia] ada,[dia] ada ja aku tidoq so,aku akan tidoq dengan [dia] setiap malam setiap hari la.Ada jugak kadang tu lepas ja aku bangun pagi tengok2 [dia] tinggal kan lovebite untuk aku kat kaki plak...perghhh....Aku ada biodata tentang si [dia] yang comel tu hangpa tengok la...


Biodata

Mempunyai saiz kurang daripada 1 cm panjang. Badannya berwarna kuning kemerahan gelap 
manakala bahagian atas, bawah abdomen dan kepala berwarna gelap. Bahagian tengah abdomen 
yang berwarna hijau tua mempunyai sepasang sayap keras dikenali sebagai “elitron”. Di bawah sayap 
keras ini terdapat sepasang sayap lutsinar yang dilipat kemas. Selalunya, kumbang ini kelihatan 
merangkak dengan pantas di kawasan sekeliling dengan menyembunyikan sayapnya dan sekali 
pandang ia lebih menyerupai semut. Apabila diganggu kumbang ini akan menaikan bahagian 
abdomen supaya kelihatan seperti kalajengking untuk menakutkan musuh.









             'comel tak kami??'..


love bite dari si dia..



No comments:

Post a Comment